Prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów
I. Prowadzenie ksiąg rachunkowych
- weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym,
- dekretacja dokumentów oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej zgodnie z przyjętymi zasadami i opisem merytorycznym,
- prowadzenie ewidencji (rejestrów sprzedaży i zakupów) dla celów rozliczania podatku VAT, VAT UE,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- monitorowanie i uzgadnianie rozrachunków,
- inwentaryzacja składników aktywów i pasywów w drodze weryfikacji sald z dokumentami źródłowymi,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP,
- reprezentowanie klienta podczas kontroli US, ZUS
- przesyłanie w imieniu klienta w formie elektronicznej deklaracji do US.
II. Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów ,
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT, i innych ewidencji dla potrzeb rozliczania transakcji UE,
- rozliczanie transakcji import – export,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie zeznań rocznych PIT,
- sporządzanie sprawozdań do GUS na zlecenie klienta,
- przygotowywanie przelewów w zakresie rozliczeń z US i ZUS
- kontrola płatności zobowiązań dla potrzeb podatku dochodowego od osób fizycznych i VAT,
- reprezentowanie klienta podczas kontroli US, ZUS,
- przesyłanie w imieniu klienta w formie elektronicznej deklaracji do US.
III. Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt ewidencjonowany)
- prowadzenie ewidencji przychodów,
- prowadzenie ewidencji (rejestrów sprzedaży i zakupów) dla celów rozliczania podatku VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie zeznań podatkowych.