Oferty pracy
Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
Asystent Biegłego Rewidenta
Obowiązki:
- Udział w realizacji projektów audytowych pod kierunkiem biegłego rewidenta,
- Opracowywanie i kompletowanie dokumentacji rewizyjnej według obowiązujących standardów,
- Opracowywanie i analiza zestawień analitycznych / raportów / uzupełnianie baz danych
- Rozwój kompetencji zawodowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- znajomość prawa bilansowego
- doświadczenie w pracy w audycie lub księgowości będzie dodatkowym atutem
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność i terminowość
- komunikatywność i dyspozycyjność
- znajomość języka angielskiego
Specjalista ds. usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- weryfikacja i księgowanie dokumentów źródłowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozrachunków,
- przygotowywanie i wysyłanie JPK VAT,
- ustalanie zaliczek na podatek CIT i PIT,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- wsparcie doradcze dla Klientów biura w zakresie obsługi finansowo-księgowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse),
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość programów księgowych: Enova, Symfonia, Optima, Rewizor oraz pakietu MS Office (Excel) będzie dodatkowym atutem,
- znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego (VAT,CIT,PIT),
- Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów lub Certyfikat Dyplomowanego Księgowego SKWP będą mile widziane,
- samodzielność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.
Pracodawca oferuje:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet benefitów (karta Multisport, imprezy integracyjne, świadczenia z ZFŚS),
- szkolenia i dostęp do publikacji branżowych,
- wsparcie ze strony Biura Doradztwa Podatkowego i udział w kwartalnych spotkaniach konsultingowych w zakresie zmian w przepisach podatkowych.
Miejsce pracy: Biuro Usługowego Prowadzenia Rachunkowości, AL. J. Piłsudskiego 1A, Lublin
Specjalista ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy, umów cywilno-prawnych i innych),
- prawidłowe naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ZUS-owskimi,
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy: rozliczanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych przerw w wykonywaniu pracy,
- nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS w programie Płatnik,
- sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11) oraz deklaracji rocznych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT 4R)
- wprowadzanie i aktualizacja danych osobowych w systemie kadrowo-płacowym,
- obsługa ZUS PUE,
- kontakt z instytucjami: ZUS i US,
- obsługa kontroli ZUS, US i PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji, udzielanie wyjaśnień.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse),
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych.
- znajomość programów płacowych: Enova, Symfonia, Optima oraz pakietu MS Office (Excel) będzie dodatkowym atutem,
- samodzielność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.
Pracodawca oferuje:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet benefitów (karta Multisport, imprezy integracyjne, świadczenia z ZFŚS),
- szkolenia i dostęp do publikacji branżowych,
- wsparcie ze strony Biura Doradztwa Podatkowego i udział w kwartalnych spotkaniach konsultingowych w zakresie zmian w przepisach podatkowych.
Specjalista ds. podatkowej książki przychodów i rozchodów
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie ksiąg podatkowych (opcjonalnie rachunkowych),
- weryfikacja i księgowanie dokumentów źródłowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozrachunków,
- przygotowywanie i wysyłanie JPK VAT,
- ustalanie zaliczek na podatek PIT,
- sporządzanie zeznań rocznych,
- wsparcie doradcze dla Klientów biura w zakresie obsługi finansowo-księgowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie (ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość programów księgowych: Rewizor, Symfonia oraz pakietu MS Office (Excel) będzie dodatkowym atutem,
- znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego (VAT,CIT,PIT),
- samodzielność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.
Pracodawca oferuje:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet benefitów (karta Multisport, imprezy integracyjne, świadczenia z ZFŚS),
- szkolenia i dostęp do publikacji branżowych,
- wsparcie ze strony Biura Doradztwa Podatkowego i udział w kwartalnych spotkaniach konsultingowych w zakresie zmian w przepisach podatkowych.
Miejsce pracy: oddział w Chełmie.
Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie aplikacji wraz ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, drogą elektroniczną na adres: info@doradca.lublin.pl.
W dokumentach należy uwzględnić klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych np.:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz.U.2019.1781).